آخرین اخبار

ذوالفقارنسب: شاگردان قلعه‌نویی نه حریفی را دست کم بگیرند نه از تیمی ترس داشته باشند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی به هیچ وجه حریفی را دست کم نگیرد و نسبت به تیمی هم ترس نداشته باشد.

اشتراک گذاری
24 دی 1402
کد مطلب : 11149

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شروع بع کار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: بسیار خوشحالم از اینکه تیم ملی شرایط مطلوبی پیدا کرده است. دلیل این صحبتم نیز، اردوهای منظمی بود که برگزار کردند، حضور منظم بازیکنان و همچنین برگزاری ۳-۴ بازی تدارکاتی بود که در آن‌ها بازی به بازی بهتر عمل کردند.

وی افزود: این تیم ملی قطعا نسبت به ادوار گذشته که مربیان خارجی هم حضور داشتند، می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد و انضباط خاص خودش را هم داشته باشد. براساس بازی‌هایی که دیدیم، تیم از گذشته بسیار بهتر است. امیدوارم از تجربه بازیکنان قدیمی‌تر به نحو احسن استفاده شود و بازیکنان جوان هم با انرژی که دارند در کنار بازیکنان با تجربه تر کمک کنند تا تیمی مقتدر را شاهد باشیم. درمجموع باتوجه به عملکرد تیم و نتایج حاصله می‌توان خیلی امیدوار بود. امیدوارم بتوانند با ارائه بازی‌های خوب، لیاقت و شایستگی خودشان را برای کسب یک نتیجه خوب نشان بدهند.

مربی اسبق تیم ملی، درمورد اینکه برخی بر این باورند ایران می‌تواند اولین گام مقابل فلسطین را حتی با جشنواره گل پشت سر بگذارد، گفت: تیم ملی ما و کادرفنی‌اش نباید به هیچ وجه هیچ حریفی را دست کم بگیرند یا نسبت به تیمی که نتایج خوب گرفته ترس و واهمه داشته باشد. تیم ما از نفرات خیلی خوبی برخوردار است. بیشتر این بازیکنان خارج از کشور هستند و در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند. 

وی تصریح کرد: خیلی مهم است که لژیونرها تمام داشته‌ها و انرژی خودشان را در زمین به کار بگیرند و باعث ایجاد انگیزه در سایر بازیکنان بشوند. کادرفنی ضمن اینکه باید تحلیل خیلی خوبی از رقیبان داشته باشد، هیچ تیمی را هم نباید از قبل بازنده یا برنده بداند. تیم ما ساختار خیلی خوبی دارد. بازیکنان ما توانایی بازی در پست‌های مختلف دارند. امیداوارم بعد از سال‌ها شاهد عملکرد خیلی خوبی از تیم ملی و شادی مردم باشیم.

کارشناس فوتبال درخصوص اینکه آیا تیم ملی پتانسیل قهرمانی در این جام را دارد، عنوان کرد: این تیم دارای ظرفیت‌های خاص خودش است. چنانچه از تمام این ظرفیت استفاده کنند و بازیکنان با تمام توان‌شان به مصاف حریفان بروند، صددرصد می‌توانند نتایج خیلی خوبی به دست بیاورند و جامعه ورزش کشور را خوشحال کنند. در فوتبال امروز، هیچ چیزی دور از انتظار نیست. آرزوی موفقیت برای تیم ملی و بازیکنان شایسته کشورمان را دارم. ان‌شاالله با درایت خوب کادرفنی به نتایج رضایت بخش برسند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =